Klaseen hasierarekin irailaren 10ean, UPV/EHU-ko Gizarte eta Komunikazio
Zientzien Fakultateko idazkaritza jendez gainezka egon da ikasturtearen lehengo
astean. Zerbitzu honek, zeinek lehengo zazpi egun hauetan udako ordutegia
mantendu du, 9:00 – 13:00, apenas lortu du hortik pasa diren ikasle guztien eskaintzei
aurre egitea. Egoera honek ezinegona sortu du ikasleen artean, nortzuk ilara
luzeak itxaron behar izan dituzte egin beharreko prozedurak eta kudeaketak epe
barruan burutu ahal izateko.
Maria Velloso, Ikus-Entzunezko Komunikazio Graduaren bigarren mailako
ikasleak azaldu duen bezala, pasaden asteazkenean ordu bat baino gehiago egon
behar izan zuen idazkaritzako ilaran. “Bederatzietarako, ireki aurretik,
jadanik zegoen jendea kola egiten. Eromen bat izan da, berdin dio zein ordutan
joaten zinen, ilarak gero eta luzeagoak ziren”, baieztatu zuen Vellosok.
Bere aldetik, Mikel Fernandez, Kazetaritza Graduaren hirugarren mailako
ikasleak komentatu zuenez, errenkadan 20 minutu baino gehiago egon ondoren,
idazkari batek atea muturrean itxi zion eguerdiko ordu batetarako idazkaritzako
ateetatik kanpo zegoelako oraindik. “Hirugarren eguna da hona etortzen naizela
eta beti jendez gainezka dago. Ez da nire errua ordutegi honekin nahikoa ez
izatea”, argudiatu zuen ikasleak haserre.
![]() |
| Ikasleak idazkaritzan itxaroten goizeko bederatzietan |
Arazo honek bai ikasle zein idazkarien arteko tirabirak sortzea eragin du.
Nuria Lopez, Publizitate graduaren bigarren mailako ikasleak azaldu duenez,
“ikasleak urduri daude matrikulako paperak entregatu nahi dituztelako, eta
idazkariak baita ere amaitzen ez dutelako. Azkenean guk pentsatzen dugu
idazkariak zakar utzak direla, eta haiek uste dute umeak bezalakoak garela”.
Ikasle honek aitortu du badakiela idazkariek ez daukatela inolako errurik, hala
ere, ikasturte hasieran idazkaritzako ordutegi zabalago bat ezartzea
aldarrikatu du. “Lehenengo astean behintzat idazkari gehiago egon beharko
lirateke, urtero gauza berdina gertatzen baita”, baieztatu zuen Nuria Lopezek.

No hay comentarios:
Publicar un comentario